Året som varit

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Blev sambo :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag gav något nyårslöfte (?)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, inga 07-bebisar för någon av mina vänner

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, lyckligtvis inte.

5. Vilka länder besökte du?
Thailand, Turkiet, Tunisien

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Hm, en större lägenhet!! Ärliga människor.

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Oj, det finns nog mer än ett datum. Men bara ett...då får jag väl säga 15 juni,
studenten :)

8. Vad var din största framgång 2007?
Att sommarpraktiken blev fast anställning!
Kanske också att jag vågade besegra min höjdskräck genom att flyga(?)
parasailing.

9. Största misstaget?
Att låta mig tryckas ner av människor i min omgivning.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nope. Knappt en förkylning, peppar peppar!!!

11. Bästa köpet?
Hahaha... Ingen aning, har köpt så mycket. Får nog bli min bärbara dator (eller räknas
lägenheten?)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Resor, helt klart!!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
En himla massa saker!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Kent - Ingenting
Rihanna - Umbrella
One Republic - Apologize
Familjen - Det snurrar i min skalle

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Vet inte riktigt, men ska jag välja något håll så får jag nog säga lite gladare
iallafall.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Finns säkert mycket. Tagit det lite mer lugnt!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat & Hatat!

18. Hur tillbringde du julen?
Hos mamma med M&M mfl. dagen innan (23:e) och pappa och tjocka släkten på
julafton, och julmys med J därimellan :)

19. Blev du kär i år?
Ja! Helt sjuuuuuk kär!

20. Hur många one night stands?
None, Zero. Har ju min babe :)

21. Favoritprogram på TV?
Helt klart Desperate Housewives och Greys Anatomy.

23. Bästa boken du läste i år?
Det blev nog inte mer än 3 böcker i år, men Brunstkalendern var en klar favorit!

24. Största musikaliska upptäckten?
Familjen skulle jag tro

25. Något du önskade dig och fick?
Ett jobb och en lägenhet!

26. Något du önskade dig men inte fick?
Fred på jorden?

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Kalas med alla nära och kära och en krogrunda.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nääääeeee, jag tror inte att nåt kan slå det här året!

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Klänningar i massor!

31. Vad fick dig att må bra?
Kärlek från min sambo, vänner och familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0