Den där "Vintern"

Jag hoppashoppas att det kommer snö snart!!!
Det är vinter och ute-termometern visar +5 grader, och vi bor i "Norrland" for fuck sakes!
Det här är jul nr.2 då det inte är snö på julafton. (Jul nr1. var förra året). Bara hoppas på en vit jul nästa år.

Och julen, den har knappt börjat för mig. För både i går och idag har vi köpt fler julgranskulor :)  Den granen som var full med röda kulor har fått lite vitt och lite silver som sällskap också, så 20 st röda kulor fick lämna plats åt de nya snyggingarna.

Igår tog jag & J en dag i Birsta för att försöka hitta lite kläder, skor och lite annat smått-och-gott nu när man är ledig. Två tröjor, (Och jag måste bara säga att jag köpte dom på JC!!! Jag har inte hittat några kläder alls där på säkert 3 år!!), julgranskulor då och lite andra grejjer till lägenheten. Och eftersom vi är så långsamma så hann vi inte in till city, så det får bli nån annan dag. Någon dag då kanske den hemska jul-rea kaoset är slut!!!

Dags att klä sig för årets sista "julafton" på Sandvalla med fam Gustafsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0