Första advent

Det är alltid full fart på mig, det ska alltid vara många bollar i luften, så helgerna blir sällan så lugna och sköna som jag kanske skulle behöva.

På fredan blev det en runda på stan med Caroline, men det blev inte alls så mycket gjort/inhandlat som vi hoppats på.
Tjuvstartade med att sätta upp advents stjärnan och julgardinerna, och eftersom jag var i sån julstämning gjorde jag några "gå-bort-krukor" julfina också. Och så kom min lilla bebis hund på helgbesök  :)

På lördagen blev det en heldags shopping i Birsta med hela familjen, inte heller där hittade jag det jag letade efter. Jag kom hem med julklappar till kusinerna, lite julgranspynt och ljus.
Eftersom det blev så tråkigt väder på kvällen så var jag och J och såg American Gangsters, kanon film! När vi kom hem kom jag på att jag måste hinna färga håret i helgen var slut, så mitt i natten satt vi där och färgade håret. 

Söndag; Bulbak hos mamsen (lussebullar & pepparkakor) där Caroline hade klago dag. Godade bullar får man leta! En sväng på julmarknaden och köpte nötter(?) och en glöggkanna. Åkte till Delsbo och familjen Nordin några timmar, alltid trevligt.

Inte konstigt att man är lite trött på måndag morgon när klockan ringer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0