Fredag kväll!

Ja så var vi här igen :) Det känns skönt, men det hade inte varit helt fel att ha J hemma!!
Så istället får jag mysa med min lilla bebis-hund :) Inte så tokigt det heller ;) och kolla på ensam hemma! Det är riktigt bra faktiskt! Eftersom jag inte sett ett enda IDOL-avsnitt så känns det rätt onödigt att kolla på finalen, när jag väl hör dom sjunga tycker jag inte alls det låter bra, men ja... som sagt, jag kollar inte på idol...

Det är ju inte det allra roligaste vädret just nu, speciellt inte när man har en liten vit vovve som lätt blir smutsig. Och som helst av allt ska ligga i soffan, som är ljus. Kan det inte komma snö nån gång? Inte en till jul utan snö, det vill jag inte!

I morgon ska det bli julkorts-verkstad här hemma :) Passa på medan man har hela lägenheten att sprida ut sig i. Det ska tillverkas 25 st julkort, och kanske lite julpyssel om jag hinner med så dagen kommer nog inte bli så tråkig.


Ha en trevlig kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0