I-lands problem (!?)

Jag vill dissa Sony Ericsson & Microsoft!

nr 1. Jag har haft en hel rad mobiltelefoner genom åren, som (peppar, peppar) aldrig har krånglat.... Men nu tror jag att jag blir galen! Det här är fjärde (!!!!!) gången på 3 månader jag lämnar in min nya, som Sony Ericsson inte vill godkänna till reklamering... jag blir så less!! Så nu blir det än en gång 2 veckor utan mobilen, istället får man en skräp telefon som jag inte förstår mig på, och inte har head-set!

nr 2. Vi fick ett kanonerbjudande på jobbet! Vi fick köpa det nya Office 2007 Enterprise för 1/10 av priset! Självklart gör jag det när jag behöver använda office även hemma. När skivan kommer fungerar den inte....suck...
Och det går inte på något vis få tag i Microsoft för hjälp och support med felet... Nehe, då ska det kosta 2.700 kr att kontakta dom!! (se http://support.microsoft.com/oas/default.aspx?ln=sv&c1=505&prid=10181&gprid=423614)
Efter många samtal hit och dit har nu Koneo varit snäll och ska försöka hjälpa mig med att kontakta Microsoft... Så det återstå att se hur det går...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0