Lilla julafton

Ja idag blir det lite julfirande hos mamsen & Pelle med Mormor, morfar, Rolf, Sigrid & Maj.
Stressen har verkligen drogat mig!! Jag har egentligen inte en sekund över för att sitta här, men jag måste varva ner lite känner jag.
Igår var jag ute i skogeni nästan 2 timmar och letade en gran! Åh, antingen var dom för höga, för låga för breda eller för glesa. Så jag var rätt less den sista stunden, och att vara blöt om fötterna gjorde inte det hela bättre.
Men jag hittade en gran som fick duga, lite gles i toppen, men perfekt!
Så igår kväll klädde jag granen (själv tråkigt nog) och åkte till mamma för att smaka på julskinkan. Jag var helt slut efter 2 timmar i skogen och sen 4 hektiska arbetstimmar så jag somnade där och vaknade perfekt till julkalendern imorse :) Och julstrumpa fick jag också, det blir jag ALDRIG för stor för!

Idag har jag gjort det sista städet, gjorde 15 fina julklappsetiketter och nu ska jag väl klä på mig och ta en tur till Åhlens för att köpa lite smått som jag behöver.

Och i morgon kommer Johan hem!! Jag längtar så! Hoppas dagen går fort!

En liten bild på granen vår.

image78

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0