Så var julen över igen

Ja, det har varit lite bloggtorka under julen men när skulle jag ha hunnit med datorn?

Julaftonen var kanon, kan en julafton någonsin bli dålig?
Det var fullt hus hos pappa med kusiner, fastrar, farbröder och annan släkt.
Kalle-Ankas jul, massor av mat och godsaker och så kom jultomten förstås med massor av julklappar.

Det har också blivit två dagars jobb, eftersom julhelgen är fylld av massor av nya filmer så har det varit fullt upp! Men nu är jag äntligen ledig fram till onsdag! Så himla skönt!, det känns nästan som att ha jullov igen :) Det saknar jag kan jag lova! Och det bästa av allt är nog att J är hemma hela veckan :)


Kommentarer
Postat av: Charming man

Vad fick du i julklapp? :)

2007-12-27 @ 16:23:20
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: Sanna

Ojoj vad paket där under granen :)

2007-12-27 @ 16:23:23
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0