All I want for christmas is...

Ja, jag slänger upp min önskelista här. Det är den längsta julklappslistan sen jag var liten och ville ha allt som fanns på alla reklambladen som kom från leksaksbutikerna!

(Helt utan ordning, eftersom jag behöver/vill ha allt)

  • Extern hårddisk
  • Elvisp
  • Resa
  • Gymboll/Pilatesboll
  • Pengar
  • Presentkort på trevliga butiker
  • Ansiktsbehandling
  • Massage
  • DVD-spelare (gärna inspelningsbar)
  • Bra DVD filmer
  • Hårtork
  • Mixer
  • Presentkort på IKEA
  • Köksknivar
  • Glas och andra fina saker(vattenglas, vinkaraff mm) ur Rosendahl Serien
  • Upplevelse/-r
  • Sällskapsspel




Nu blir det en runda på stan med lillasyster för lite julklapps shopping.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0