Bakning

Arbetsdagen har gått undan riktigt fort idag. Igår flyttade jag till mitt nya kontor så det har donats en del med att få iordning på det idag :) Ett likadant kontor som det förra men mycket närmare kaffe-automaten, vilket inte spelar så stor roll då jag endast dricker vatten... Men det känns brabra :)

Och tänk, idag ringde The Phone House och berättade om att dom hade fixat en ny lånetelefon till mig. Så nu sitter jag äntligen här med en fungerande mobil! Dock motorola som jag inte förstår ett jota av! Men den är ju bättre än ingenting! :)

Nu ikväll har jag städat iordning lite, det såg för hemskt ut uscha.... Och så har jag bakat en mumsig kaka som jag ska njuta av om ungefär 1 timme till desperate housewives. Just nu har jag ugnen full med kottar som ska torkas (börjar lite smått med pyssel inför julen).




Nu ska jag ta en liten promenad och möta Johan :)

Kommentarer
Postat av: Therese Paulsdotter

Du och dina pysselstunder! Tänk om man själv var lika påhittig och hade viljan.

2007-11-07 @ 09:16:12
URL: http://theresepaulsdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0