"Bäst före november 2007"

Igår var det ju fars-dag, och det började med en sväng till Friggesund och Mormor&Morfar. När vi kom dit började det snöa, och det snöade mycket! Nästan 1 dm snö när vi åkte därifrån, men hemma i Hudik var det ju självklart inte lika mysigt... Sen hem och lagade mat med sis & Johan, sen kom pappsen på fars-dags fika (som Caroline bakat). Ett tag var det 10.000 kr han hade vunnit, sen kanske ingenting...

Även idag är det bara tråkigt November väder ute...  Hade min DVD- funkat så hade jag frossat i film ikväll.
Attberopå min DVD, det är lite lustigt med den. Jag och syster yster fick en varsin DVD-spelare i julklapp från farmor för unegfär 5-6 år sedan. I Oktober (i år) slutade den fungera, och nu för någon vecka sedan så går systers DVD-spelare också sönder. Det skulle ha stått Bäst före november 2007 på dom, så man kunde ha förberett sig på att köpa en ny. Men den står på min önskelista för julen :) (Vi kanske kan köpa en till varanda sis?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0