En trött Emelie!

Min telefon är ännu en gång inlämnad för repareration, eftersom inte allt gjordes sist. åhhh!! blir så less på det! Det värsta är att jag måste stå ut med en sjukt dålig lånetelefon som jag inte ens kan prata i, i hela 2 veckor dessutom!! The Phone House hatar säkert mig....

Ikväll har det ätits smaskig middag med Johan innan han åkte till Delsbo. Men jag åker nog dit i morgon :) När man äntligen är ledig i helgen!
Jag täntke jag skulle få lite halloween mys, men eftersom det inte finns pumpor att få tag på i stan så blev det inget mys med pumpa lykta, inte ens små pumpa-ljuslyktor :( tråkigt.... Men jag kunde inte hålla mina fingrar ifrån att pyssla och dona. Så jag tillverkade ett liiitet halloweenkort :) Och även början på ett julkort, men jag börjar bli så trött så då är det ingen idé att försöka göra nåt mer. Det måste ju bli perfekt!!

I morgon ska jag först hem till mamsen och städa undan i mitt rum (finaly..!).och dona lite. Det bli nog en liten sväng på stan också skulle jag tro. Så det är en del som ska hinnas med. Och jag hoppas på fint väder så det kan bli en låååång promenad när jag vaknar.

Nu ska jag försöka mig på att se en film, men jag kommer förmodligen somna innan förtexterna är slut....Sjuk trött!!



(Det skulle vara kul med en liten kommentar eller så, jag ser att ni är här ;D )

Good night folks!


Kommentarer
Postat av: J.

svar: heh, jag har faktiskt tänkt på det. funkar det bra då?

2007-11-02 @ 23:30:48
URL: http://josefinavarnamnet.blogg.se
Postat av: jullan

hehe dom på the phonehouse hatar nog mig också jag ska lämna in min mobil för andra gången för samma fel -.- och förut lånade jag en motorol aldrig mer asså nu tar jag nån gammal jag har hemma...

2007-11-03 @ 22:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0