Freeeeedag!

Det är skönt med helg! Det hade varit mycket härligare om jag hade fått vara ledig!! Det kommer bli långa och halvtråkiga dagar(14-21)! Uhuuu.... jag väntar till julhelgen, sen kanske (bara kanske!!!!) jag säger upp mig. Det är ju bra med extra kosing, men vaffan, man vill ju ha ledigt när man inte jobbar! Nu när det är dubbel jobb så går man bara från det första till det andra, sen hem och sova. Men som sagt, bara kanske!

En fredag kväll som denna blir det inte så mycket gjort för mig. Jag ska ta mig en lång varm dusch och värma min frusna kropp efter promenaden hem. Hade gärna viljat ha massage eftersom mina axlar och ryggen är fulla med knutar, men ingen som är hemma och kan ge mig!! Johan är och åker båt, och mamsen orkar inte gå hit... Sen ska jag ta och kika på tv (inte hemska idol!!) och göra iordning lite fika. Det blir nog en tidig kväll, vill gärna upp i tid i morgon och få en del gjort innan jag börjar jobba!


Ha en bra Fredag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0