Jul redan?

Lite seg så här på torsdags morgonen, orkar inte riktigt börja än. Så det blir lite fika (apelsin och vatten), och lite surfning...

Gårdagen var det rätt stressig,  jag & Johan for runt som yra höns hela eftermiddagen/kvällen. Hade tvättstugan samtidigt som vi åkte runt och gjorde lite inköp av nödvändigheter: Ljusslinga till julgranen, garderobsstång och gjorde en reklamation av min mobil... Var och lånade borrmaskin av mamsen, och så blev det ett stopp för lite middag där. Sen hem och fixa med garderoben. Det är ju inte det lättaste att få plats i endast 2 garderober när man är två personer. Men nu så blev det bättre :)
När jag höll på att tvätta igår så såg jag att det låg en del kläder i sopsäcken där, bla en tröja och ett par trosor som var mina!! Jag måste ha tappat dom på vägen från tvättstugan, eller glömt dom i torkrummet. Men vem slänger kläder? Jaja, dom var fulla med skit så jag lät dom ligga kvar...

Ikväll ska jag på årets första julbord(!!). Det är en mer än en månad kvar till julafton och redan börjas det! Jag är inte speciellt sugen på julmat, men det brukar ju bli kul ändå :) 



Dags att börja nu. Jag har bla. 6 översättningar att göra...suck.

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte än men snart ;)

2007-11-22 @ 07:40:24
URL: http://sjukdom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0