Kalufs

Det är väldigt ensamt på avdelningen idag, ingen att fika med, alla är bara ute och reser hela tiden.
Men då får jag väl surfa runt lite istället.

Igår var det äntligen dags för ett frisör besök, det var för längesen, alldeles för länge sen! Så jag blev av med min kalufs och det är verkligen skönt att få en frisyr och det är säkert 1/3 del så tjockt som innan. Det var så mycket hår åkte av så att det hade kunnat bli kanske 2 peruker av det. 
En liten sväng på stan medan jag väntade på pappsen och Johan för att åka till Delsbo och ta hem äckel-passaten!! Lite fika blev det också, mumma :)

Bara en timme kvar nu, sen bär det av en sväng på stan och köpa lite nödvändigheter inför helgen och fylla på matförrådet. Sen får jag besök av kusin-vitamin den äldre, Johanna. Skojsigt värre, det var ju ett tag sen nu när hon är Ume-bo (och innan det var det Gbg & Oslo....)

I morgon är det Freeedag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0