ledarskap, proffesionalism och respekt

Vad deppig man blir när man drar upp persiennerna på morgonen och ser att det öser ner regn utanför!!
Men idag fick jag ta bilen till jobbet, eftersom jag ändå ska och lämna kläder till försäljning på lunchen så får jag inte så dåligt samvete för att inte gå hit på morgonen (jag har ju max 5 minuters promenad hit...).

Var på Folkets hus igår kväll och lyssnade på en mycket bra intervju föreläsning med TV4´s Lasse Bengtsson och Hans Vestberg från Ericsson om ledarskap, proffesionalism och respekt. Man blir verkligen peppad av att höra honom berätta om sin framgång! Även av att höra Pär & Olle från Glada Hudik teatern berätta om deras otroliga framgång med teatern.  Pepp!

Fuck The Phone House!! Jag har fortfarande inte fått någon ny fungerande lånetelefon!! Men det här kan luta åt att jag får en helt ny mobil istället. Men jag tycker ändå om min telefon, förutom att den måste in på reparation för 2:a gången!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0