Onsdag

Nu har halva dagen gått här på jobbet. Sen är det bara 2 dagar kvar till en ledig helg!! Jag längtar sååå, det är riktigt segt just nu. Inte mycket jobb är det heller, mest slö-tid.
Jag hade mycket hellre legat i soffan med täcket och en kopp varm choklad och frossat i filmer! Men icke... Inget mysande med film blir det efter jobbet heller, då är det bara byte av arbetsplats som gäller och jag kommer inte hem föränn vid 21-tiden... Suck!! Som tur är kan jag ju bara se fram emot lite mys med Johan och kolla på Grey's då, förhoppningsvis hinner jag springa hem till dess :)

I helgen (om jag får tag i någon bil) så bär det av till Sundsvall för att påbörja jul-shoppingen. Har en del planer och idéer på G til några personer :) Men jag har ju två månader på mig att fixa det.
Någon som har lite bra julklapps-tips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0