Söndag

Så är helgen snart över. Men den har varit lugn &skön, och jag har hunnit med (nästan) allt jag behövde. Och det känns extra bra när man vaknar klockan 8 och har hur många timmar som helst på dagen att slösa bort :)
Det blev inte någon shopping i Sundsvall som det var tänkt, det skjuts upp två helger istället.
Idag har jag hunnit med mycket, rensat ur en massa lådor, som ska iväg på loppisen och så har jag hunnit med lite pyssel och annat.

När jag kom hem från jobbet (nr2) på fredagkväll så hade min babe gjort mysigt i lägenheten, och bakat :) Men efter lite fika och en dusch så somnade jag i soffan redan efter en kvart. Sov hela 11 timmar den natten, vilket kanske var behövligt efter en seg och lång vecka.
En sväng på stan på lördan för att köpa födelsedagspresent till Johan Hansson som fyllt 20, och en sväng till ErsJons gården på julmarknad, men virkade grytlappar är absolut inget för mig!
Sen middag hos mamsen och en liten snabb-visit hem till JohanH, men inte fest sugen, bara trött!  Så istället blev det en tv-kväll med Johangoan :)

Snart en liten promenad för att möta upp J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0