En ny dag...

Så var vi här igen... FREEEEDAG!!! :D Och jag är glaaad!
MEN, jag ska jobba. Exakt HELA helgen! Uscha! När jag går hem i kylan på söndagkväll efter 3 dagar med öronen fulla av skrikande barn och med en äcklig popcornlukt inbränd i huden har jag jobbat 63 timmar den här veckan.
Så i helgen blir det nog inte så mycket mer för mig, tråkigt nog.

Var upp till Birsta i onsdags eftersom det var löningsdag 1 för mig. Men inte ens en  sjättedel av inköpslistan kom med hem, vilket kanske inte var så bra. Hittade iallafall en vinter jacka som mamsen kommer hem med från Sundsvall idag :) Men inga stövlar, inga kläder och ingenting jag var i stort behov av... Men då får jag väl kanske ta mig en tur upp nästa helg igen och kolla igenom stan.

Kanske dags att börja jobba nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0