Första gången...

Att jag skulle hamna här i blogträsket som alla andra trodde jag inte.
Men jag kunde visst inte hålla mig!...


Idag är det stora städdagen för mig.
Tvättkorgen har blivit ganska osynlig för all tvätt som har samlats där i nästan två veckors tid! Jag vet, det är rätt äckligt. Men det beror INTE på lathet, utan på vaktis som inte hade gett mig "klumpen" för att boka tvättstugan föränn nu.
Och eftersom man har varit så otroligt bortskämd när man bott hemma hos mamma som tvättat hela tiden, så fick jag lite hjälp av henne :)  tack!
Och sen ska hela lägenheten städas, för det har inte riktigt hunnits med så bra... Det har mest bara varit jobb, jobb och jobb. Hela dagarna. Så vad gör man inte då när man äntligen har en ledig helg :)

Igår så var jag äntligen iväg och köpte ny dator :D och bredband, så nu kan jag äntligen sitta i lägenheten och surfa. Det har varit jobbigt att vara utan det!

Bäst att sätta igång med städandet nu så man blir klar nån gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0