Mmmbop

"Lägg dina pengar på en korvbil istället".            Jag tänker ändå inte skaffa parlino. Och vad ska jag med en korvbil till?

Det som skulle bli gårdagens stor-shopping slutade med 5 par strumpor, en hårspray och en present till födelsedagsbarnet Julia. Men herregud vad folk det var, överallt!
Efter 8 timmars arbete gick jag hem till mamsen och bytte kläder, åt cupcake och fick en liten drink. Och så fick jag hämta min nya jacka :D 
Sen rullade jag vidare till Julia och tjejerna för att gratulera Julia. Kvällen slutade sen på Stadt. Tack för en rolig kväll :) 

Nu ska det bli en långpromenad, om det inte är allt för kallt ute. Det är ju verkligen depp väder idag! Men då blir det troligtvis mycket att göra på jobbet. And I like.

Längtar till jag kommer hem igen ikväll, och babe är hemma! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0