Mörkt som i en låda...

I natt drömde jag om elektriska regnbågar, skidåkning och inglad sill med pumpa-smak. Vad betyder det?


Ögonen har verkligen blivit extra tunga på morgonen den här veckan! Och det kan nog bara bero på mörkret!
Det är becksvart ute när man vaknar, vilket gör det hela lite jobbigare skulle jag tro. Som tur är så ser man lite ljus när man slutat jobba iallafall :)

Skulle försöka hinna med en promenad innan det blev för mörkt ute, men eftersom jag måste passa tvättstugan och äta middag innan gjorde att klockan blev halv 7 innan vi kom iväg, så vi fick gå i mörkret ändå.
Men att det är mörkt på kväll gör ju inte mig nånting, eftersom jag kan vara en av dem som slösar mest på värmeljus och andra ljus så tänder jag alla ljuslyktor jag kan hitta och sätter mig i soffan och myser :) Och ikväll är det ju Desperate så det blir soffpotatis-kväll... (som många andra dagar).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0