Söndag = Vilodag

En riktigt slapp-helg har det här varit! Men oh så härligt, det var verkligen efterlängtat! Man får vara lite matt på helgerna efter en veckas arbete + att det har blivit arbete2 på kvällarna ons-fre. 
I går fick jag ju ta mig till Hälsingebygg och putsa fönster och städa där. Men det gick ju bra, skulle behöva putsas här med, men det får bli nästa helg om det inte är för sent då. Var sen med mamsen och tog lite kastanjer för att göra lite höst-fint här hemma. Balkongen blir nästa projekt.
Sen har det varot Mys, mys med Johan :)
Har väl inte gjort allt för mycket idag. Man efter en långpromenad blev man pigg igen! Har precis nyss ätit vår smaskiga paj :) Så nu får jag väl återgå till soff-potatis läge framför tv'n eller kanske nån bra film? Fortsatt mys med min underbara blir det iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0