Thank God It's Friday!

Ja äntligen! Men vart tog alla dagar vägen? Jag har minst 1000 saker som jag hade hoppats på att hinna med innan det blev helg, men icke. Det har verkligen varit lite tid över, därav dåligt bloggande... Och ingen ordning får jag på bloggen heller, men det har jag inte tid med nu, det får jag ta och klura med en lugn dag (om det nu kommer...)!

Idag har det varit minst sagt mycket jobb! Båda jobben, vilket gör att jag har jobbat 14 timmar i sträck! (07-21) Det brukar ju inte vara så, men ibland händer det... Så nu förtjänar jag att sätta mig med ett glas vin, lite chips och kolla på en film och sen somna!!!
För i morgon ska jag upp och pusta massa fönster! Som inte är mitt jobb att göra, utan syster ysters. Men nu är hon och glassar i solen med sin johan(#2). Så jag får väl ställa upp, snäll som jag är :) Men lite pengar blir det ju, så det är ju bra.

Sup och svälj, trevlig helg!
NattiNatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0