Back on track

Måndag morgon och jag hade gjort vad som helst för att få ligga kvar i sängen hela dagen och bara kolla på film! Sängen är verkligen en favorit, speciellt på måndag morgon...

Jag trodde att våren var på väg, så att vakna till snöslask idag var ju ingen höjdare!
Men det var bara att dra på sig stövlarna och traska iväg till jobbet.

Helgen har gått i rasande fart.
Det blev en efterlängtade After-Work på Stadt med Linnea H på fredagen.
Romerska badet och GodsKitchen i Ljusdal på lördagen med Mami, Pelle, Caroline, Johan H & Johan.
Hemma mys på söndagen med J och en lite tur till papi för att se hur det går med köket.


Det kommer bli många koppar varm-choklad idag känner jag på mig. Det är inte gott, men värmer min frusna kropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0