Kom-ihåg-lista

Tv kvällens viktiga kom-ihåg-lista


TV4 20,00 Rent hus. Har hört så mycket om det på fika-rasterna att jag måste se det ikväll, jag tror inte att folk har så äckligt hemma som folk säger!

Kanal 5 21,00 Grey's Anatomy. De TVÅ sista avsnitten har jag missat och även missat söndags-repriserna. Får verkligen inte missa det här ikväll!

Kanal 5 21,55 Sverige Pussas och Kramas. Äntligen mina favvo-komiker i ett TV-program med massor av andra roliga människor.
Jag har verkligen saknat Henrik Schyffert & André Wickström i burken sen Sverige dansar och ler slutade.


image134


Sen får det vara nog med TV-tittandet. Det finns ju massor av andra saker att göra också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0