Min helg

Johan goan bjöd mig till Södra Berget på spa-helg (födelsedagspresenten) och i helgen var vi där.
Badade, bastade, gjorde behandlingar och mys, mys och åter mys. En riktigt härlig helg!
E-type spelade på kvällen, men betala 300 kr (per person) för att se honom gjorde vi inte! Istället en runda i baren och film på rummet.
Somnade rätt fort efter allt badande. Men våra kära rums-grannar (ett busslast med galna E-type fans) kom tillbaka från E-types spelning vid halv 4 tiden på morgonen. Och jag kan lova att jag inte är på så bra humör när jag blir väckt mitt i natten. Jag drömde att jag klampa ut i korridoren och sköt vilt med ett gevär efter dom. (Förstår ni mitt humör kanske?)
Lite mer spa-ande på morgonen efter frukosten innan vi begav oss mot Birsta, (yeah....) Hade lovat mamma att köpa lampor, och pappa att köpa lite som saknades till nybyggda köket på IKEA så vi var ju "tvungen" att ta en runda dit också.
Det var ju meningen att vi skulle komma från IKEA med en bar-bords skiva också, men självklart, dom har slutat med den i ek... så nu står det 4 barstolar i vardagsrummet, utan barbord....


Det börjar ta sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0