Söndag = städdag

Ingen vilodag idag nej!
Det ska putsas fönster, tvätta bilen och sen hämta och sätta upp barbordet som vi äääntligen hittat. Visserligen begagnat, men när man ställt in sig på just en modell och den slutas tillverkas och man hittar en begagnad slår man till direkt. Vi har inte ens sett bordet men köpt det ändå.

Igår så fick vi ordning på vår finurliga fondvägg. Vi har två dörrar in till vardagsrummet, ett genom köket och ett från hallen. Och en ville vi dölja, men det var inte det lättaste att komma på hur man ska göra när man måste ha kvar dörren. Men vi kom på en kanonbra idé förra veckan så när jag var i Sundsvall i tisdags köpte jag 8 meter markis-tyg och igår kom väggen på plats.
Jag tycker det blev sjukt snyggt! Jag lägger upp en bild senare (kameran är på service).

Dags att väcka J och ta en promenad nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0