Ensam igen

Helgerna går ruskigt fort. Hinner knappt andas och vila innan det är söndagkväll igen!

En lugn fredag med film hemma hos Linnea, skjutsa och hämta små-fulla karlar från Nansta golfbana. Vaknade av att J kommer hem och hickar för fullt. Haha!

Lååång sovmorgon på lördag och sen en snabbis på stan för att hitta lite kläder. En tröja/blus från Gina och en skjorta från Lindex, men jag tror jag lämnar tillbaka båda... åhh!! jag hittar aldrig kläder jag trivs i! Fast det är väl bra om jag kan spara shoppingpengarna en månad till så jag har mycket att handla för i Amerikat.
Sen var det dags för kräftskiva i Saltbay, med den där hatt tävlingen. Min var ju sämst, men jag hade iallafall pimpat en vanlig kalasstrut litegrann.

Johan vann tävlingen och fick en champagneflaska, det var nära på att bli en brat-fylla där. Men lyckligtvis fick vi dricka den istället!

Nu har karln min åkt iväg för att jobba igen, första gången på 3 månader sen han blev sjukskriven.  Och den här gången ska han vara borta längre än vanligt!! Hela TVÅ OCH EN HALV VECKA ska jag klara mig utan honom. Ojoj! Jag hoppas verkligen att veckorna går fort!




Min hatt :)


    

Johan med "kräftis"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0