FelFelFel!!

Jag köpte hårfärg "Ljusbrun", som jag alltid köper när jag ska färga håret själv. Resultatet blev inte ljusbrunt, det blev svart!!!

Så nu tänker jag hålla mig inomhus tills färgen gått ur lite. Jag tänker inte vistas bland folk mer än vad jag behöver, typ bara handla mat, men det blir på Träffpunkten.Okej, jag har lovat mamma att se på MammaMia ikväll också, men det är ju mörkt i bio-salongen så det är ju lugnt.

Usch, jag hatar det här!! Men jag hade ingen lust att punga ut 1000 kr för att färga hos en frisör, så man får kanske skylla sig själv när man inte tänker på att solen har blekt håret mer än vanligt?


Kommentarer
Postat av: Emma

Godmorgon :D Sovit gott?

2008-08-21 @ 07:55:16
URL: http://regalemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0