Goda ting är tre

Är det inte så man säger?

1. Efter en liten diskussion med personalchefen igår så fick jag idag reda på att jag får förlängning på HIAB året ut!!! Hur härligt som helst!
2. Banken ringde igår och berättade att vi fick ta lån för att (ev.) köpa lägenheten!
3. DET ÄR FREEEEDAG!

Jag kan verkligen säga att jag är nöjdnöjdnöjd!



Ikväll har jag bokat mannen min för myskväll här hemma.
Det innebär att vi äter rostat bröd, räkor och majonäs(!!!) framför TV'n.
+ en nyttig efterätt efter all majo!
Även en film eller två och kanske några påsar popcorn. Popcorn är nästan som en drog för mig!!
Dags för en tripp till ICA, kanske vi lyckas handla för en hel vecka?

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen]

Bästa fredagen juh!!! Grattis till förlängningen och lånet som är beviljat och så räkmackan (den med majonäs):P



Kram o ha en härlig helg!

2008-08-30 @ 09:11:53
URL: http://annlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0