Gotland

Ja då var vi hemma efter 5 dagar på Sveriges största ö.
Det går inte att besrkiva hur trött jag är, jag känner mig bakfull! Vi åkte med båten över till fastlandet klockan ett i natt så det har inte blivit mer än 2 timmar sömn på golvet i restaurangen. Sen har jag och Johan turats om att köra hem, för att inte somna. Ville inte sova så mycket när vi kom hem heller, eftersom jag börjar jobba i morgon igen. Kommer inte vara helt enkelt att somna i tid annars, och vakna halv 6 kommer bli svårt. Kanske lite sovmorgon?

Iallafall har vi haft en nice vecka. Bilder finns som sagt, orkar inte skriva så mycket, ska försöka med lite iaf.

Började och slutade oerhört segt, eftersom vi inte hade boende när vi kom fram på tisdag morgon (kl 03) så åkte vi först runt med bilen lite, blev lite sova på en strand också. Jag har aldrig känt mig mer som en lodis när jag vaknar och det är massor av folk som är ute på sina jogging-turer! Åhh, men iaf blev det mer sömn på Tofta den dagen.
Åkt en jäkla massa konstiga vägar under tiden vi var där, eftersom GPS:en även visade traktor-vägar. Men Passaten har varit med om det ultimata testet, så nu kan vi lätt åka med den till Afrikas savanner!

Var och hälsade på Jens som jobbade på en nyöppnad bar, mysigt var det, och alltid lika trevligt att träffa skåningen!
Blev en runda på Gutekällaren också, och det var väl lite överreklamerat? Inte riktigt min kopp med te om man säger så...

Nej men mycket trevligt har det varit. Orkar inte mer... Lite fil, sen sängen.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0