Halvtid...

Onsdag(!!), bara två dagar kvar till helgen och jag längtar efter lördagens sovmorgon!
Jag känner mig bara tröttare för varje dag som går, det tar väl en vecka kanske innan man är inne i sina gamla vanor igen. Men det är nice, det finns ju massor att göra såhär efter ledigheten så jag klagar inte. Veckan innan (när alla andra var på semester) läste jag tidningar och surfade nog 80% av tiden, så mycket arbete finns det när hela Sverige och halva världen står still.

Idag har min "hemma-man" bakat en massor, vi skulle tydligen få familjen Nordin på besök på kvällen, och vi har aldrig något fikabröd att bjuda på. Jag är inte riktigt den som bara ställer mig och bakar utan anledning. Det blir typ vid jul, födelsedagar och andra stora händelser, bara lite lite därimellan. Kanske bra ändå eftersom jag är en riktig gottegris, hade vi haft massor av bullar och kakor hemma hade det blivit minst en till fika varje kväll!


En chokladboll ska jag mumsa i mig nu och kika vidare på "Project Runway"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0