Radio brus

Jag lyssnar på radio (P3) 7 timmar om dagen, ungefär 2-3 timmar lyssnar jag på min I-pod (som förövrigt har samma låtar nu som för 1½ år sedan så det är väl inte det allra bästa).
Men eftersom jag lyssnar så mycket på radio så måste jag nu få klaga lite innan jag smiter iväg på lunch.


Topp(?) tre lista på låtar som alla radiokanaler (speciellt RIX fm) spelat sönder denna sommar:

1. Jason Mraz - I'm yours               I år igen!!?! Hatar, Hatar, hatar den låten!!!
2. Nickelback - Rockstar                Men jag gillar texten som tusan ändå.
3. Duffy - Mercy

Spelas någon av dessa låtar går jag ut från kontoret och gör någonting annat, visst jag kan väl byta kanal från P3, men det chansen är 90/100 att någon av att samma eller någon av de andra listade låtar spelas även om jag byter kanal eftersom att jag då skulle byta till RIX.

Sen så plågar jag mig igenom "brunch-rapporten" och "Mitt P3" för att jag inte orkar byta kanal,och för att jag ska slippa de ännu sämre programmen på de andra radio kanalerna. Dessutom så är det ju mycket bättre musik på P3.


Jag tål inte Henrik Torehammars röst och ointressanta babbel! Nu ger jag upp!
Dags att trampa hem med I-poden i öronen och äta lite rester från gårdagens middag: Kesoplättar med lingonsylt :) Yummie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0