Jag blir tokig(T)!

Måndag igen(!!!)
Helgen blev perfekt lugn och skön! Vi tog vovvsingen och åkte ut till Saltbay för att bara slappa, det var ju så fint väder! Och det var ju tomt hus där. Mys, filmer, mat och bad i utebadet mitt i natten. Nice :) Sen låååång sovmorgon på söndan. Gjorde en rödvinbärspaj också, imponerad!!!

Jag blir galen på hur saker och ting fungerar på företaget! Tänk på de anställda lite grann och inte bara på pengarna!! Det tjänar man väl på i längden? Nej det ska bytas folk hit och dit, ändrade arbetsuppgifter och strul!! Åhh!! Jag hoppas jag kan övertyga chefen i morgon om en liiiiten förlängning ändå : I



Kanske tänka om helt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0