Kortvarigt

Jag satte mig i bilen igårkväll och åkte 6 timmar t.o.r Forsmark för att hämta älsklingen som fått problem med sin rygg. En dag var vad han klarade av, stackarn. Så det dröjer lääänge innan han får klättra i ställningar igen.
Jag trodde jag skulle dö av tristess eftersom jag inte fick med mig resesällskap och eftersom regnet vräkte ner med några fåtal uppehåll här och där. Men ca 3 timmar solo-allsång i bilen gör att allt går lite fortare. 

Kort arbetsdag idag, tänkte sluta om sisodär två timmar för att åka på lite shopping med syster-yster istället. Sundsvall (Birsta) blir det. Långtråkigt på jobbet den här veckan, och så passar jag på att vara lite ledig när chefen är borta. Måste ju vila upp mig lite också :p




längtar :)

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen]

Åh nu fick jag se hatten! Den var ju jättefin! :)

Skönt med en kort arbetsdag. Här ska den precis börja. Blä...

Lilla envisa fröken är av märket Cavalier King Charles Spaniel. :)

Kram och ha en härlig dag!

2008-08-19 @ 07:50:09
URL: http://annlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0