PRO varning!

Jag och Linnea H tog en tripp till folketshus i Näsviken igår i hopp om att vinna 27 000 på bil-bingo!
BIL-BINGO!! Inse hur mycket tant-varning det är! Haha.

Det var mer komplicerat än vi trott, vi köpte på oss 14 olika lotter, ungefär 3 av varje spel för att vi skulle hinna med att kryssa på alla.
Och jag märkte klart och tydligt att vi var dom enda som inte var stammisar på bil-bingo-rundorna.
dom flesta hade snickrat ihop nåt som dom hängde fast på ratten och kunde fästa alla bingobrickorna på.
Vi hade ju tur som hade lite "skräp" i bilen som jag inte hunnit slänga. Vi använde locket till den trasiga kyl-bagen som bricka! Kanon ju!

Det var ju lite krångligt som sagt. Tror dom att alla automatiskt ska veta hur en bil-bingo går till? Hade dom snabbt dragit igenom hur det funkar så hade vi (och några fler) inte tutat lika mycket :p

Jag vann 400 kr!! På "fusk"bingo. Haha. Hade dom förklarat bättre (även för kontrollanterna) så hade jag varit utan pengar.

Men tack för dom iaf :)




Några av mina skräp-lotter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0