Bubbels




Så har man varit och slängt bort pengar än en gång på att kika lite i mina förbaskade öron.
Mina stackars öron har värkt i 2 veckor nu och jag bara väntar på att trummhinnan ska spricka och jag får öroninflammation och inte kommer få bada speciellt mycket (inte under vatten) på resan. Och hur kul skulle det vara?
Så kom Doktorns dom: Bubblor på trumhinnan. Eh, va'vare' saru? Inget större fel, men troligtvis kommer trumhinnan spricka av sig själv inom en kort tid, så jag hoppas och håller alla mina tummar att jag INTE kommer behöva söka upp vård när jag är där, down under.

Stressen hägrar på jobbet nu, vi är en man kort och jag ska försöka göra dennes arbetsuppgifter (som jag inte alls kan egentligen) samtidigt som jag lär upp och hjälper en annan som ska vikariera för mig när jag är borta. Så jag är nästan 3 personer nu. Jag som hade trott och hoppats på en lugn vecka så man kan smita lite tidigare en dag, men så ser det inte ut att bli nu. Men på Fredag ska jag absolut inte jobba heldag, jag måste hem och sova lite middag och göra ordning för kvällen. Hoppas bara min käre sambo blir bättre tills dess, jag vill ju inte gå ensam :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0