Nu är det över

Den årliga julstressen är nu (nästan) över.
Julafton 2 dagar i rad med en hel del bilande fram och tillbaka för att äta grötfrukost och träffa alla.
Jag har iallafall haft det väldigt trevligt med alla nära och kära. Nu är det bara ett julfriande kvar och det är i morgon då Ulf, Kicki & Sofia kommer upp från Sollentuna. Sofia som fyller år på självaste julaftonen, ska leta någon fin present nu under dagen.

Igår blev det Stadt, och jag blir bara förbannad på hur dom tänker dom som sköter om stadt. Samma kö för alla, oavsett om man har förköp eller inte. Den ständiga kaosen när man ska hämta ut jackan, och idioter som jobbar där bakom.
Men det var kul, mycket folk och mest bra musik.

Ingen mellandags shopping i Sundsvall idag för mig, det blir nog en kort sväng i morgon eller en heldag på söndag.
Istället ska jag försöka röja undan kaoset som har blivit här hemma fast vi inte har varit hemma nästan någonting, en sväng på stan och sen kolla på film hela kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0