Söndagsmorgon

Det har varit morgon länge för mig, redan klockan 6 hade jag visst sovit klart tyckte min kropp som vägrade somna om igen. Så här har man legat framför tv:n och kollat på alla möjliga skitprogram och väntar på att få väcka Johan goan, för då blir det frukost och en tur till ICA för att handla mjölk saffran för att baka lussebullar :)

Tråkigt nog är det inte lika soligt och fint ute idag som det var igår, men fortfarande 5 minusgrader (om vår termometer fungerar). Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska hitta på idag. Antingen blir det att baka lite mer idag, julpynta (för det får man när det har varit lucia) och knåpa ihop någon tavla. Eller så åker jag till Delsbo med J och spenderar dagen där. Hmmm...
Hade ju tänkt julhandla idag då det troligtvis inte är så mycket folk på stan, men jag tror att allt är klart nu :) En enda julklapp kvar! Det är otroligt skönt!

Nej nu får jag nog ta och väcka Johan, klockan är ju halv 11!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0