mission incomplete



Andra advent och ännu inget bakande!! Jag som verkligen ville hinna med det i helgen, och det har jag väl iofs hunnit också, om jag inte varit så trött och lat. :)
Rejäl sovmorgon både igår och idag, så vips så försvann halva dagen där i sängen!
Istället så trängdes jag bland folk på stan, fixade klart jul-tavlan, slog in julklappar och handlade mat :) (Måste ju handla ingredienser till att baka!! Kul bara att jag glömde det viktigaste: choklad och saffran!!)

Sen blev det ju en oplanerad utgång också. Snabb förfest hos Jens med SingStar, där det roligaste var att lyssna på inspelningen  sen drog vi ner på stan. Jag och Caroline skippade Radjos (och 50 +:arna) och gick in på August istället. Det var max 2 personer där inne som jag kände! Inge vidare kul med Lasse Lindh, han gör bara låtar bra med andra människor, inte ensam! Såäre!

Idag tog systrarna Svensson tag i saken för att INTE tvingas stå ut med en plastgran hos pappsen iår igen! Vi följde med pappan ut i skogen för att stjäla låna en gran! Eller två blev det, hittade en som passar fint hemma hos mig och Johan också, så den står där ute i vatten just nu och bara väntar på att det ska bli 23:e december!
4 timmar i friska luften gjorde slut på min ork för dagen så efter att ha varit och köpt chokladen och saffranet jag glömde igår så fastnade jag framför repriser och massa bra program framför tvn istället!
Och nu tänkte jag faktist ta och försöka sova, jag måste ha några timmar mer sömn under den mörka delen på året är jag rätt säker på, så trött som jag är varenda dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0