Sista måndagen på året

Måndag och nu är det exakt EN vecka kvar innnan jag lyfter från London mot HongKong!
Jag har ont i magen, om det resfeber eller all julmat jag har stoppat i mig den senaste veckan vet jag inte. Hoppas bara allt blir precis så bra där borta som jag hoppas på!

Idag har jag varit i Ljusdal och kollat vad som fanns där (Det var flera år sedan jag var där sist), och som tur var hittade jag ingenting annat än julpynt inför nästa år som det var rea på. För jag vill helst inte spendera några pengar alls just nu! MEN i morgon har vi bestämt att ta oss till Sundsvall och kolla lite, mest efter soffbord som vi aldrig lyckas hitta.
Det finns inte många saker på min inköpslista den här veckan:
- Nya hörsnäckor till iPoden
- Solcreme
- Y3
- Hårsnoddar
- Lösgodis!!!!


Nu blir det lite kvällsfika: Lussebullar och mjölk  :)


Lite bilder från julafton:

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0