Torsdag

Seriöst, jag dör av tristess av att jobba! Jag längtarlängtarlängtar till om en vecka. Då blir det julfest och sedan är det låååååångledigt :)
Jag har funderat mycket på om det verkligen var klokt att tacka ja till förlängningen, men jo det är det. Jag läre knappast få någonting annat jobb under en så pass period som jag kommer vilja jobba, och inte har jag lust att stanna kvar i utlandet så lång tid heller. Roligare att spara ihop lite pengar som sagt så man slipper nudlar 7 dagar i veckan!

Igår var vi föresten på Sunfab och fick grötfrukost :) Gott-gotti-gott-gott och så fick jag en paradis ask med mig hem (Som INTE får ätas innan jul har jag bestämt).
Sedan har det börja forsa in godis och andra godsaker från leverantörer mfl världen över. Det där med att låta bli godis innan jul blir svårt när man går förbi den där förbannade skålen flera gånger varje dag, men TUR nog så finns det bara dumle som faller mig i smaken :) Och dom är väl snart slut.

Min söta snälla mamma färgade den hemska utväxten på mitt hår ikväll och bjöd på middag. För finns det något tråkigare att laga mat till bara sig själv?

Sprang förbi på JC på vägen hem där det visst var halva priset på allt (inte jeans) så jag köpte med mig 2 stycken linnen för inga pengar alls :)  Synd att dom nästan aldrig har kläder som jag gillar.

I morgon får jag verkligen ta tag i julkortstillverkningen! Kan inte riktigt bestämma mig hur dom ska se ut, hoppas min kära sambo kan hjälpa mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0