Creepy shit

Jag var ju på seans för två veckor sedan. jag vet ju inte om jag riktigt tror på sånt där, men ändå så tror man ju lite för att det stämmer in så bra.

Det var en grym upplevelese som jag garanterat ska testa på igen om något år.

Inatt var jag nästan alldeles kallsvettig för jag drömde att jag berättat för folk att jag varit på seans men inte tror på sånt skit.

Så jag har sett spöken i lägenheten hela natten, och jag har känt någon som tagit tag i mina armar och en massa annat skit. Men jag tror det bara är drömmar.


Hur som helst så fick jag ju reda på en del saker som ska komma att hända i mitt liv. Och så ringer min pappa nu och berättar att en av de "stora" händelserna som hon berättade om kanske kommer att hända. Kan inte säga vad, men jag har berättat för pappa om "det" och han bara skrattade, och han tror än mindre på sånt än vad jag gör.

Men han ringde och sa att han hade aldeles kall när han fått "det" samtalet från en person idag.

Creepy or what?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0