Creepy

I onsdag provad jag på seans för första gången.
Fick det av faster Britt i student-present, som jag helt glömt bort att utnyttja, men i onsdags blev det av.
Jag är inte den personen som riktigt tror på sånt här, vet fortfarande inte om jag gör det efter att ha varit på seansen.
Men jag kan berätta att det var läskigt vad mycket som spöket vet om mig.
Tyvärr har jag inte kommit på än vem det var på den "andra sidan" som har sån koll på mig, men jag ska luska vidare lite.
Men jag är fortfarande lite skeptisk, men kul var det. Kommer garanterat göra om det någon gång senare i livet, om nåt år eller så.
Nina var kanon, så prova hos henne om ni vågar.

image107

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0