En söndag

Dagen kunde ju ha börjat bättre.
Jag vaknade ännu tidigar än igår! Kvart över sju var ögonen öppna och ville inte stänga sig, så det blev lite läsande av en bok jag köpt rätt nyligen, Bitterfittan, men den är så seg i början så man knappt orkar läsa. Men ingenting finns ju att se på tv vid den tiden på en söndag heller. Men MTV fick liva upp mig.
Kom på att jag inte hade frukost så jag tänkte gå på ICA och handla lite och samtidigt få en liten promenad. Men när jag var 100 m från ICA kom jag på att det var söndag, och att dom inte öppnar halv 9, provade att se om OKQ8 var öppet, men icke. Så det fick bli kletig havregrynsgröt utan mjölk till frukost, som var mindre gott!

Har varit i Birsta med papi & Kerstin halva dagen. De skulle kolla på nytt kök och jag följde med för att kika och börja planera nya lägenheten. För snart gäller det :)
Det blir minst 2 besök upp till Sundsvall den här veckan skulle jag tro. Men vad gör det? :)
Jag som skulle hålla i plånboken till jag & J åker upp för att handla, men det brann i fingrarna. Så det blev ett par stövlar från Bianco och så slog jag till på sängbord som var på rea, alltid kul.

Nu ska jag fortsätta kolla på DirtyDancing2 och längta efter J som kommer hem i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0