Sånna dagar...

Varför ska man vakna klockan 6  en lördag morgon när inte klockan ringer? Sjukt svårt att somna om igen, vaknat och somnat tusen gånger. Men halv 9 gav jag upp.
En lång seg frukost och tog det lugnt och skönt. Det är så jäkla tråkigt att vakna ensam på helgerna, speciellt när man inte har några som helst planer för dagen.

Några bilder har tagits på lägenheten. För nu ska vi ut :) Fan va gött!

En runda på stan med Carro & Johan H, utan att öppna plånboken. Vilket kan vara bra, för i morgon följer jag med papsen till Birsta i hopp om att hitta lite smått och gott till mig, och kika efter lite grejjer till nya lägenheten :)

Nu ska jag & sis snart iväg och kika på Juno, så vi missar melodifestivalen igen som jag hade viljat se. Men vad gör det?
Så det blir en lugn kväll vill säga.



Sånna här dagar saknar jag "er".
Bara så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0