Soool

Jag kände mig vit som ett lakan så det var dags för ett besök på Bruno igår.
Jag funderade på att prova stå-solariet, men det såg så litet ut så jag kanske skulle få cellskräck i "tuben", så det fick bli den vanliga bakterie-sängen. Lite äckligt att tänka på alla som ligger där med svettiga äckliga kroppar, så det är noga att jag tvättar rent två gånger innan jag lägger mig ner!
Men jag kunde inte slappna av, jag får så konstiga tankar när jag ligger där. Och hör så mycket konstigt (bara öron tomtarna) så jag fick nästan panik men det kändes för dumt att sluta sola och förbli vit.

Men nästa gång jag ska sola så blir det INTE att ligga ner.
Jag förstår inte varför, men jag måste ha en otroligt benig rygg och svank för jag får vita "ängla-vingar" och en stor vit fläck i svanken. Kul.

Tur att man inte går omkring halv-naken på stranden den här tiden på året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0