Teknikens under

Skit Dator. Fick tillbaka laptopen i förrgår efter att den varit på service i 3 veckor. Men den är ju fanemej inte alls som den ska vara, ingenting är gjort! Åh!!
Men efter lite skäll av mig så skulle dom fixa snabb transport till Holland.

Skit Mobil Jag har en sån mobil som har dåliga knappar som spricker.
Efter att den varit inne på lagning 4 gånger så fick jag en ny, likadan mobil men med nytt material till knapparna.
Vips, så sprack dom i början på veckan, och det ser inte alls bra ut nu.
Jag får väl försöka se det possitiva i det hela:
1. Jag har ju iallafall haft den 2 månader den här gången :D
2. Jag kommer få välja en helt ny modell om jag vill den här gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0