Doggy-bag

När man inte har en skog utanför dörren där man kan slänga ut granen när det är slut på julen så får man göra det bästa möjliga.



Jag var helt slut när jag kom hem från jobbet i eftermiddag, och det är nog första gången på massor av år som jag somnar i soffan bläddrandes igenom högen av post & reklam. Då är man trött!
Men det får blil en tidig kväll för mig idag, annars kommer jag inte komma upp i morgon.
Och så ska jag på en skön och härlig massage i morgon, och kroppen brukar ju bli rätt mör av det. Så sömnproblem kommer jag då inte ha!

Nu ska jag ta och göra lite te och smaka pizza-bullarna som mamma kom förbi med :) Och se på City Akuten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0