För det är snö!

Åh, jag blir så sugen på att åka skidor!!
Snön yr ute, det är till och med kallt på kontoret så det är massor av tröjor på och en kopp äcklig varm "choklad".

Om snön är kvar i helgen kanske det blir en tur.
Nästa helg får det bli Björnrike!(?) Basta!

---------

När staden snöat över
och gården blivit vit,
då vet du att jag drömmer
jag drömmer dig hit
när allt snöat över
och gården blivit kall,
då vet du att jag drömmer
för det är snö,
det är som moln överallt.
Då vet du att jag finns,
att jag finns kvar hos dig,
trots att jag alltid springer
är jag där du vill ha mig
Om du inte hör mig,
om du inte gör
så ska jag sjunga för dig
precis så du hör.

Jag älskar dig,
så högt så du hör
Om det är så

Hur länge
tror du att längtan kan växa,
växa?
Om vi är fria,
hur länge,
hur länge?
Som man har gömt,
ja som man har gömt
men jag har inte glömt
hur det är att älska
och jag älskar, ja älskar dig..
Så högt så du hör

Och hungern den sitter i rösten, inte i magen
i rösten, därför är vi tysta om saken.
Och det är så
Och det är så
Jag älskar
Så högt så du hör
Och det, det är så

Laleh - Snö (Ur Arn - Tempelriddaren)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0